Marah & kuciwa

uuwwwaaaa...aku bkn kecewa ngn a few players badminton Malaysia yg t'sungkur setakat ini...bukan2...

Hi peeps,
uols tau x, i pya google account dh kena block!!! xtau psl ape...ape puncanya. bingung2...lps bingung, marah sgt2...google account tuuu...gmail ngn blogspot.

Jumaat lps, phone line ade problem. secara automatik streamyx pon down. so, xdpt laa nk bkk gmail & godek2 blog mcm biase. 2 ari lps, bile online pakai wireless broadband maxis adik, tergezuuttt...bile xdpt nk follow blog kedai kakak(korang dialu2kn shopping di situ jgk ye)...tetiba dia kate "Account temporarily disabled"...mcm kt bwh ni laa...


ape lg, naik hairan laa aku. rasenya xde laa plak aku wat Term & Condition violation. ade jgk aku email mntak verification code ngn google utk enable kn blk account google ni. tp xde feedback. maybe sbb ramai sgt yg m'hadapi mslh yg same. so, aku masih menanti. dlm pd duk menanti bnde yg xpasti tu, aku jd xsabar. aku create lg account br ngn google. w/pn telah skali google mengecewakan aku(br skali)...psl aku nk blogging!!.

aku rase nk jerit je dpn screen www.google.com..."kembalikan blog ku yg telah wujud sejak 2007 & semua email2 ku....uwwaaaa....!!!!!"

- THE END -

"The best is yet to be"

Comments

jem said…
aku kene jugak bebaru ni..tapi ntah camne ntah aku buat, ALhamdulillah bleh recover balik..lupe dah camne buat aritu..ada jugak google tulis kt ctu bcoz of T&C violation, padahal takde wat paper pun..

Popular Posts