Hari ini dalam sejarah...

Hari ini, 28 thn yg lalu, jam 2.20 am, aku telah dilahirkn ummiku di rumah b'alamat 108, Kg. Sentosa, Besut, Terengganu, iaitu rumah nenek kesayangnku. bilik tmpt aku dilahirkan tu kami gelarkn labour room psl 5 org adik-beradikku t'masuk aku + a few cousins ku lahir kt situ. kebetulan b'day aku thn ni jatuh pd hari yg sama dgn hari aku dilahirkn iaitu hari Khamis yg mulia.

hari ni genap usiaku 28 thn, b'kerja, dh kawen, dpt ank sepasang, idup bhgia smpai ari ni. syukur Alhamdulillah...terima kasih yg xterhingga pd Allah, juga p'hargaan ikhlas dr hati sanubari buat ummi yg m'lahirkn, m'besarkn, m'didik smpai hari ni. sayang ummi...& xlupe jge abh...

hadiah dr yg t'sayang dh dpt dh, seminggu awal...in advance org kg aku ckp. tq dear...suke sgttt...next year nk hadiah lg...wknd blanja eda mkn plak...

aisyah ngn iman kul 4 pg dh bgn ari ni...agaknye nk wish b'day kt ummi dia ni kot...

doakan yg baik2 saja utk aku, OK.

-THE END-

"The Best is yet to be"

Comments

syazma said…
selamat hari lahir..semoga panjang umur n dmurahkan rezeki..
Agoogoo said…
heppi bufday idama!
Kaklong Nuzula said…
happy birthday eda, semoga panjang umur, murah rezeki n dalam lindungan-NYA selalu....
Nurul Ulfa said…
Alhamdullilah...Happy Birthday...moga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan dirahmati Allah dunia dan akhirat...

p/s ida kita muda lagi masih 27 tau *wink*...hehe
EdaManAli said…
tq sume atas wishes yg diberikn...

huhuhuuu...uffa muda lg...
ratu hatiku said…
Selamt ulang tahun tahun ke-28..no tetp btmbh tp hati mudo sokmo..hehe! Smg bhgia hingga hujung nyawa deh...murah rezeki...anak2 adlh harta yg xternilai...
EdaManAli said…
thanks ita...lame menyepi???
napish said…
happy birthday babe..nnt g x kenduri isma kat klang? jom weh aku rinduuu nak jumpe ko
EdaManAli said…
insyaAllah g...
jom g reramaiiii...aku pn rindu nk jmpe mmber2 kite sume...
Ummi Aqilah said…
AP birthday..saye pon org besut gak =)
Ernie Nawawi said…
looking for gegrge blue?

jom masuk sini

http://kidshoppe.blogspot.com/
jie @ azie said…
heppi belated besday eda..
sorry dah terrrrrlambat br nak wish..
semoga dipanjangkan umur n murah rezeki..
gmbar anak jie ada dlm blog
http://azieakajie.blogspot.com/

Popular Posts