'Id Mubarak

Ari ni aku masih di opis...

p'jlnn nk ke opis td agk smooth...mmg b'beza drp p'jlnn kami ari2. knderaan dh makin kurang...sume dh on the way ke hometown memasing agknye...rase sayu plak aku msih kt sni...m'buang mase + 'mengurangkn waktu'...tmbh lg adikbradik dh heading to our hometown...mlm ni saat yg seronok buat mereka krn dpt b'kmpul b'same. slalu aku ade. tp beza skit thn ni...mase utk aku join diorg dlm sehari dua lg, insyaAllah...mntk Allah pjgkn umur kami semua utk b'jumpe & b'kumpul b'same...

amik kesempatan ni utk ucapkn SELAMAT 'IDULFITRI kt sume yg slalu, rajin & pnh singgah blog aku ni...& mohon maaf andai ade keterlanjuran aku kt sni yg m'buatkn uols terase pedih @ ralat...sesungguhnye aku jgk insan biase yg xlari dr kesilapn...mntk dihalalkn ape jua bntuk p'berian...semoga Syawal kita sume lbih diberkati...

kpd yg pulang ke kg halaman, b'hati2 di jln raya...pndu cermat jiwa selamat, pandu laju kepala lumat...time raya b'ingt2 semasa menikmati juadah, jgn t'lalu m'ikut rasa...kang ade yg sakit perut, cerri-berri & sbgnye...

sedih jgk sbb akn meninggalkn Ramadhan yg pnuh barakah...aku memohon pd Allah agr kite sume akn b'temu lg dgn Ramadhan yg akn dtg...that's all...enjoy ur 'Id Mubarak...

kad ni wat sndiri tau, cntik x??? simple je kn...pakai illustrator...

-THE END-

"The Best is yet to be"

Comments

Popular Posts