Barang keperluan baby

30 weeks dah saya ni...tapi masih lagi menjahit...banyak perasaan x happy mengandung kali ni, sejak awal lg...so, nak dapat happiness pegi laa menjahit, itu saya laa...suke tgk kain2 yg colorful, & seronok tgk hasil jahitan...keje yg xmelibatkan orang lain...bebas je...masa pon bebas je...

Sepanjang pregnancy kali ni saya banyak jait barang baby...baby binder, nursing cover, baby snuggler, set sarung tilam baby, baby comforter, nursing pillow & telekung...Alhamdulillah, ade jgk tempahan, lg byk dr sblm2 ni...rezeki baby kot...paling byk tempahan baby binder, nursing cover & baby snuggler...skrg ni rase dah nak stop jait brg baby & stop ambik tempahan sbb nak focus jait baju raya pulak...tp ade je tempahan baru dtg...walau pn xsebanyak gaji dulu & gaji ibu2 yg berkerja, tp puas hati sbb ni adalah sesuatu yg saya enjoy buat...walau sakit blkg, pinggang sume...tp happy...jom tgk gambar...







utk baby sendiri

testing jait...test skill

 ni pon same, testing mode...so dua2 comforter dpt kat baby sendiri, blom ready nak jual kt org...



 nursing cover sume tempahan, ade lg yg xmasukkan kat sini...

 utk keperluan sendiri

sume tu utk menantikan org baru...

so, sape2 nak tempah boleh je, tp tempahan dibuka lepas saya deliver laa kalo xde aral melintang...paling awal in OCT 14 nanti...bleh watsapp saya

watsapp : 013 3973674 (watsapp shj)
FB: Idamazuraiha Idris

Note: kain yg sama mcm dlm gmbar mungkin xdpt laa, akan come out dgn pilihan2 kain yg lain...

-THE END-
"The Best is yet to be"

Comments

sangat cantik & kreatif... nak tempah boleh tak, tu pon kalau orang sudi nak ambik hehehehhe....
EdaManAli said…
Boleh je...tp lps akak deliver laa...paling awal oct nnt...skrg dh xbrape larat dh...watsapp je no tu nnt bile nk...

Popular Posts