Super Single Bedsheet

OK, sebelum cite ape-ape, saya nak tanya...apa perasaan uols, di suatu hari Jumaat yang mulia anda dapat tahu seseorang yang anda memang sangat kenali telah 'membuang' anda dari FB nya dengan sebab yang kamu sendiri kurang pasti??? ni kejadian saya yang pertama ni!! Saya 'dibuang' di FB!!! I don't think she was mistakenly remove me from her friend list. I was like, huh, jahat jugak aku ni sampai ada orang benci...luckily, it was done by a person, just a person...so, tak ada laa jahat sangat saya ni kan, kan...muehehehee...entah laa...tak kisah, kita manusia, mungkin saya ada buat salah ngan dia ke kan...sebab tu dia 'buang' saya...ampunkan saya kalau kamu rasa kamu berhati mulia, ye...saya pon tak nak kendong dosa ngan kamu sampai akhirat...saya tak marah kamu kerana 'buang' saya, kamu berhak!! Just, could you please give me 1 good reason?? & yes it has to be a rational one...

OK, dari semalam jahit bedsheet Aisyah...itu pon sebab anak saya yang kecik comeii ni dah bising mintak ummi jahitkan sebab kain ni dah lama jugak beli, duk dalam plastik lagi...so, bertungkus lumus laa saya mengukur bedsheet yang sedia ada...maka, bedsheet yang sedia ada tu sudah boleh masuk mesin basuh setelah bau dah macam belacan...hehheee...

OK tak? nampak macam yang jual online tu tak? kalo Yes, cubaan pertama saya berjaya...kalo tak kena buat lagi 1 laa nampak nye...

sarung bantal yang actually tak cukup kain, maklumlaa, blom pandai nak agak berapa kain yang perlu. kene sambung-sambung kekdahnya...so, guna kreativiti, & it turn out to be like this...


Ketiak tu, dik...Tuan punya yang bising suruh jahit ni posing atas bedsheet baru...nampak keterujaannya!!!

Iman pulak bising marah ummi tak jahitkan untuk dia sekali...kain bedsheet untuk boy hari tu tak ada stock kat Jakel...nanti ummi pergi lagi ngan ayah ye, Iman...don't worry, I'm sure to be fair to both of you, what I give to adik, I will give 1 for you...tunggu ye...

-THE END-
"The Best is yet to be"

Comments

Popular Posts