Skirt & T-Shirt for Aisyah

Sakit kepala & sakit-sakit badan...sebab menjahit kah???
Tengahari semalam jahit skirt simple je untuk Aisyah...Aisyah lagi kan...Iman tak de ke? Petang siap. Malam tu pulak jahit T-Shirt untuk dia jugak, T-Shirt saya yang memang tak pakai, T-Shirt free...recycle je laa...tengok gambar je laa, sakit kepala nak story panjang-panjang...

Skirt, snap semalam..

Baju seksi yang tak pakai, terkorban sudaa...

Cuba buat teknik reverse aplique, kat kelas Epal diorang tak nak ajar saya ni, sebab saya tak mau beli embroidery machine diorang. Kalau pakai machine tu, macam-macam corak boleh buat. Kat bawah kain pink tu letak kain polka dot. Kertas gunting ikut shape yang nak, pin kan. Pas tu jahit laa ikut tepi shape tu...lepas siap jahit, gunting kain pink yang bentuk heart tu, gunting dalam jahitan...

jadi laa macam ni. Tak nak ajar saya pon tak apa ye, saya boleh belajar daripada tutorial mat saleh. Diorang sedia ajar saya...easy kan!

Dah siap, ingatkan nak buat ala-alat singlet je, tapi daughter saya ni tak suke baju terdedah ketiak, baju ketiak dia panggei...

Match ngan skirt

Pink lover!!!

that's all!!!

-THE END-
"The Best is yet to be"

Comments

Popular Posts