Cari Balik Favourite Songs





Hari tu pergi PKNS Shah Alam, terdengar ada kedai pasang lagu ni...Balik rumah je terus cari lagu ni. Ini adalah lagu favourite saya mase muda remaja di UKM dulu...mase muda remaja dulu I always love to listen to music, saya guna walkman je, sambung speaker & dengar radio. Dulu tak de broadband, kalo tak mesti dah open radio online je. Notebook tak de, tapi saya dah beli desktop PC, maklumlah budak Computer Science, haruslah ada PC kan...heheheee...sekarang masih dengar music, tapi bila teringin je laa...nyanyi-nyanyi pon dah kurang, kalau tak dulu bilik air laa tempatnya. Agaknya sebab umur dah makin meningkat kot. Minat tu dah makin berubah, sesuai dengan usia dan tahap kematangan...matang ke? ehheeee...tak macam pon...so, cuba dengar lagu Mandy Moore ni. Saya sangat suka lagu-lagu yang dia nyanyi. I wonder why I like all songs in Tangled movie (alaa...citer Rapunzel tu)...hari-hari anak-anak saya duk mengadap movie tu...huh! bosan jugak tengok hari-hari...masa bawak diorg tengok wayang citer tu dulu sibuk main sana sini dalam panggung tu, sekarang dah pandai tengok TV ni asyik menghadap je laa kerjanya...




ni pulak salah satu lagu dalam citer Rapunzel tu, walaupon dah basi but I Loikee!!!


-THE END-
"The Best is yet to be"

Comments

Cho Zila said…
biasaler bukan dah dewasa tak sempat dah nak dengar lagu kecuali terperangkap dalam jem nak gi keje...
EdaManAli said…
Cho Zila: Saya ni tak keje lagi jarang nak dengar lagu...kalo time b'jalan tu dpt laa dengar dlm kereta...

Popular Posts