Percubaan Pertama Saya!!

Saya baru belajar ni, semuanya daripada tutorial di internet...
Ni lah dia percubaan pertama saya...heheheee...kalo xbrape cun xpe, kate percubaan pertama kan. 

Ni lah benda yang saya cari untuk isi ke'boring'an saya hari-hari. Hari ni saya lipat kain awal, lepas masak terus capai bakul kain. Sebab waktu petang nak try buat ni. Seronok jugak. Patut laa ramai orang buat craft ni. Saya beli starter pack online, dalam tu ada CD design-design yang saya boleh buat, 5 keping kain felt, kapas, klip rambut, pin baju dll. Lepas tu saya cari jugak tutorial kat internet ni. Memang banyak lah...cantik-cantik diorg buat. So, macam mana? OK x hasil 'keras tangan' saya??? Hampir-hampir cramp ni. Nanti lama-lama mahir laa, boleh buat jual pulak!!!...Oh ye! Kedai Daiso pon ada jual kain felt ni, macam-macam kaler ade. Peralatan menjahit macam gunting kain, benang pon saya beli kat situ. Semua barang adalah RM5. Barangan Jepun, saya suka sangat kedai tu. Kat Sunway Pyramid ada 1.

-THE END-
"The Best is yet to be"

Comments

Anonymous said…
cantik dan kemas
jie @ azie said…
seperti biasa..hasil pertama yg tidak mengecewakan..mmg santek & kemas.. lps ni boleh buat lagi..

bila la amalin nk naik rambut ni..tak sabar nk hias2 pin kt rambut..hihiihi
EdaManAli said…
K.Ngah Cda: Nanti k.a dh pro, K.Ngah bleh order...hihihi...

Jie: Ye mmg seronok mekapkn ank girl...tp kalo mcm aisyah, skejap je pakai hair clip segala, pastu cabut sediri...lg huduh jd nye...
husna.Rahman said…
hi nak tny...

kain felt yg jual kat daiso ni bape meter?
EdaManAli said…
silentMONOLOGUE: xpasti berapa ukuran dia, tp ade yg size besar, & ade yg size kecik...pd link yg saya bg dlm entry tu pon ade jual felt...harap m'bantu...

Popular Posts