Malam Ini...

Malam ni negeri kecintaan saya iaitu TERENGGANU dah kalah dalam Malaysian Cup. Saya bukannya tengok sangat pon game tu, asyik duk update FB, pasal takut nak tengok. Zaman minat bola saya dah makin pudar. Dan kureng dah sekarang...dulu zaman remaja memang gila bola laa jugak.
Bila tengok di awal game tu, rasa sakit jantung, sesak dada & berdebar sangat. Hanya kerana pasukan negeri saya, saya nak jugak jenguk tu. Kalau tak, tak de pon. Sebab berdebar jugak laa saya rasa baik saya ngadap notebook kesayangan saya ni...
Apa pon tahniah pasukan Terengganu kerana berjaya ke final & tahniah jugak kat pasukan Negeri Sembilan (kamu memang power tadi!). Next year, main elok-elok lagi, buleh masuk final lagi (macam pesanan mak-mak pulak).

Everytime ada game bola macam ni, saya mesti teringat kat arwah ayoh(atuk kesayangan saya)...arwah sangat minat bola. Sanggup bersekang mata untuk World Cup. Sekarang saya faham kenapa adik saya, abang saya sangat gila bola walaupon abah saya tak berapa sangat. Semuanya daripada darah arwah ayoh. Hmm...setiap kali terkenangkan ayoh, air mata saya pasti bergenang, sampai saat ni. Ayoh, tempatmu tiada ganti...(sedih tetiba)

-THE END-
"The Best is yet to be"

Comments

[leily.laily] said…
seddiiiihhh, kuciwa..
huhuhu, arini kije la plok.. kl menang, blh cuti.. heheheh
EdaManAli said…
Ummi Alya Husna: simpati atas ketidak dapatan cuti mu itu...next year msti tebus ye team Trg. ramai yg kuciwa nih...

Popular Posts