Ada Orang Gi Dinner Semalam...

malam semalam, en.somi & saya gi dinner Takaful Ikhlas...dia dapat jemputan free sebab terima anugerah...

sebelum gi possing kat rumah dulu...make-up saya adalah tajaan Mary Kay, jurusolek adalah kakak saya Kak E...hehehee...padahal pakai alat make-up dia semuanya...Owh, tema adalah black & red...

ni lah pakaiannye...semuanye kene sopan dan menutup aurat ye...harap maklum. Kate Islamic kan...owh sekali lg, baju saya jenis kurung pahang yang kembang tu...kain pon kain payung. tp silap laa sebab saya beli yang cotton punya, so kembang melebarlah saya yang telah sedia lebar ni...shopping last minute xsempat nak cari kain chiffon seperti yang adik saya sarankan kat saya. lg pulak kain chiffon semuanye fesyen kurung moden, payah nak cari size saya yang M di atas & L di bawah ni...uhhhuuuu...kene diet pas ni!!!

opppsss...patutnye gambar ni dulu...en.somi naik pentas...banyak dah jugak anugerah yang en.somi saya dapat, tapi nak dapat anugerah yang grand-grand tu belom lagi. kene keje kuat lagi!!!

owh, lupe nak cerita, menu dinner adalah Chinese Cuisine...which was sangat sedap...yummm...last year dinner kat PICC, xsedap langsung makanan...kali ni memang superb...pulak tu semua nye diserve pada kita...xpayah nak jage lengan baju senduk kuah kan macam last time...artis jemputan pon best, pon ala Islamic...Yassin Brothers...& big star Faizal Tahir...yang tu rock! memang rock. Nyanyi lagu Gemuruh je, tapi ade yang kate Takaful Ikhlas bayar belas-belas ribu kat dia untuk 1 lagu tu je...padanlaa ramai nak jadi penyanyi ye...

kami lagi...

en.somi & ejen-ejen dia...

Sebahagian Agensi Ali Imran, termasuk lah saya - ejen yang tak aktif!!!

possing kat luar hotel...cantik sangat lampu-lampu kat Hotel Sunway ni...suka tengok...

tu je kisah dinner nye...tak tau tahun depan nak gi lagi ke tak. Rase macam penat nak prepare untuk dressing dinner ni...kalo mase keje dulu pakai sempoi je. yang ni mane boleh, dinner grand ni! 1 Malaysia turun terima anugerah!!...saya ni pulak rase segannye nak jumpe orang luar...tak tau laa, malu sesangat!! dah laa tak reti nak communicate ngan orang, bile berada di kalangan orang-orang macam tu rase awkward sangat!!!...self confident level memang very low lah...harap-harap anak-anak saya tak ikut jejak saya dalam bab ni. not good laa, tapi dah nampak dah Iman ada ciri-ciri macam ni...huhuhuuuu...

-THE END-
"The Best is yet to be"

Comments

r'Da said…
wow hot mummy ! sweet sangat...
jie @ azie said…
jie pum sama maslaah dgn ida..membesar tempat yg tak sepatutnya. ida ok lagi boleh pakai baju hok siap, jie mmg tak boleh nak verangan beli bj siap, hehehe.. sama2 la kita menguruskan badan.huhuhu
EdaManAli said…
r'Da : red hot mummy kan!

jie : yelaa jie, cutting body pear type...gitu lah gayenye...

nak diet weh...tp susahnye nk thn dugaan mkn ni...

Popular Posts