Hos Baru M.E.L.O.D.I...

Pagi td, on the way blk ke rumah lepas anta Iman g school, dgr dlm Hot.fm, Zizan dgn Dira akan jd hos br Melodi m'gantikan Fafau & Wahid Senario. Kenape Fafau & Wahid Senario dh xjd hos?? sebab diorg dh tamat kontrak. OK jugak tgk muka lain pulak jd hos kan. Saya ni bukan lah big fan rancangan Melodi yg mmg wajib tgk Melodi every Sunday (saya sudah tidak m'punyai peluang yg total utk menonton TV sejak b'title ibu), tp saya big fan Zizan Raja Lawak...suka tgk dia melawak sbb lawak dia bg saya x over & selamba je...plus idung dia mmg I like (idung saya pon ade sikit mcm tu...ehheee...) & dia org Terengganu mcm saya (walaupon saya cuma Terengganu di pinggiran, tp mmg family saya pure Terengganu, xde campuran dr negeri-negeri lain ye...).

tgk idung pon dh nak gelak...tp mancung weih...hensem ape!! pelawak pujaan hati kooo...

 anak-anak buah saya kate, muka Zizan mcm pakcik diorg (my brother, yg kat tgh tuh!)

meh nak bg senang uols compare...heheheee...ntah tang mane laa yg budak-budak tu kate same. tang idung besar tu kot yg sama, tang kulit itam b'karat tu, Zizan xleh chelen...

ni plak Dira, yg b'lakon drama Rona Roni Makaroni tu...

So, arap-arap nya diorg ni best laa jd hos Melodi. Tp xleh nak samakan dgn hos lame. Mereka pon ada style mereka sendiri. Ape-ape pon, kite tgk je laa nanti.


-THE END-
"The Best is yet to be"

Comments

nur maisarah said…
cam tak best je. huhu
EdaManAli said…
@ Cik Azeya
Ye ke xbest??? blom smpt tgk pon lg...huhuhuuu...

Popular Posts