Cantik Pulak Tudung Nih!!

Saya nih payah skit nak shopping kat luar...serabut ngan budak dua org nih...bile serabut mula hilang mood...sudahnye ajak che abg balik je laa...
heheheee...tu intro je tuh...nak cakapnye yang saya ni rajin gak shopping online...ni nak tunjuk gambar tudung yg 'cam cantik je kan'...


ke cantik sbb adik yang pakai ni cantik??? kalo saya pakai, agak2 cantik x??? ehheee...soalan cepu emas...tudung ni tudung awning tp bukan awning yang keras tu...agak labuh sampai tutup dada...skrg ni memang pakai tudung instant je, xpayah susah2 nak gosok. Tapi ade jugak yang kate pakai tudung instant ber'awning' ni macam style indon. Memanglah, rasenye fesyan ni datang dari sane. Janji look nice, senang & bisa menutup aurat, saya pakei aja!! xkisah apa mereka kata!!! 

(kamu x payah click lah link kat atas tu, nanti kamu pon nak beli, melepas saya. Saya nak kumpul duit dulu nih!! :P)
p/s : ooo dik(tuan pya kedai), akak curik gmba adik nih...halal ye...

abg, belikan eda tudung ni ye...hihihiiii...

-THE END-
"The Best is yet to be"

Comments

EdaManAli said…
hahahaaa...beli laa dulu, Ma...pastu post gmba kat blog. kasi k.eda tgk dulu...ehheee...

Popular Posts