Dah lame x buat TAG

Saya buat entry ni sbb telah ditag oleh Connie. Connie ni wife kpd ex-colleague aku mase keje kt Subang dulu. Heheheee...bleh jumpe kt alam cyber nih. Kami mmg pernah jumpe, mase ade event office yg spouse turut sama dijemput. 
Nama samaran yang anda paling suka dalam hidup anda dan kenapa?
Ya : Panggilan aku kat umah...panggilan dr kecik lg, xpasti sape yg bg nick ni...

Kak A : ni panggilan adik-adik kat aku, & ahli famili yg lebih muda...(kakak aku pulak Kak E heheheee)

Idama : Panggilan kat sekolah rendah & sekolah menengah

Ida : panggilan kat MRSM, tp ade jugak yg panggil aku Idama...mase di alam keje juga...juga panggilan oleh famili belah En.Somi

Sayang : Panggilan oleh En.Somi. Uuwweeeekkkk...

Ummi : Panggilan oleh Iman & Aisyah

Che A : Panggilan anak-anak buah aku...

Tu je laa kot...
nak tag mereka-mereka ini pulaks...


-THE END-
"The Best is yet to be"

Comments

mamarifqy @ Naa said…
lame dos dok kne Tag!hehehe..nanti na buat yek!!

Popular Posts