I-City

I-City, ramai yang dah pegi. Aku pon selalu ajak en.Noor Fadzli bawak anak-anak gi situ, tp x de kesempatan. Last night pegi jugak bila aku suggest nak bawak anak buah dia, Auni ngan biras aku Nisa yang jarang klua berjalan sebab adik ipar aku(bapak Auni) selalu sibuk keje. Ni pon diorang bermalam kat rumah aku sebab adik ipar tu kene gi amik gambar kat India untuk Bernama.

UOLs pon boleh gi bila free, nak masuk kene bayar parking RM1. Member yang penah pegi sebelum ni bagitau FOC je. Maybe diorang nak buat duit sekarang ni memandangkan makin ramai orang berkunjung ke situ. Tapi RM1 OK laa kan. Boleh tengok macam-macam jenis lampu yang colorful. Anak-anak memang happy sangat!


Camera battery 'kong', pakai camera hset aku je laa...

-THE END-
"The Best is yet to be"

Comments

Unknown said…
shanteqnyeee..kak ida!!
kat mane i city nih??KL?
butee..maklumla..i kat trg!hehhehee
EdaManAli said…
@mama rifQy
shah alam, dear...kalu nk mai, buleh mai umoh kak aa. bleh kami bwk rifqy jln2 tgk lampu-lampi...
Nurul Ulfa said…
ida..ufa pun dah lama plan nak pi i-city tapi tak kesampaian lagi...huhu...tak tahu lagi bila boleh pergi bulan tujuh ni dah mula semester baru plus hubby pun bz ada turn around...huhu
EdaManAli said…
@Nurul Ulfa
time uffa blk banting bleh laa g uffa...xpe still got time...
msti khaizuran ngan khairin sukee...

Popular Posts