Asyik kira waktu

Sejak suami saya berangkat, hari-hari saya kira waktu. Masa hari pertama, ke-2 tak ketara sangat. Tapi bila masuk hari ke-3 setiap jam saya kira. Kira masa berlalu. Rasa tak sabar sangat nak jumpa. Selalu bila berjauhan tak laa rasa macam ni sangat, tapi kali ni lain. Mungkin kerana jarak yang terlalu jauh. Setiap kali dia call saya akan tanya hari apa dia akan berangkat pulang walaupun saya sememangnya sudah tahu jawapannya. Kot laa ada anjakan ke-depan. Dia kata hari Khamis petang flight dia. Khamis petang kat sana bersamaan hari Jumaat kat sini. Maybe Sabtu dia sampai. Apapun semoga sampai ke rumah dengan selamat. Kami tunggu...


bila dekat buat-buat tak endah, bila jauh baru merindu
-THE END-
"The Best is yet to be"

Comments

Nurul Ulfa said…
biasalah tu idda...anak-anak macam mana? takde tanya2 ke? suruh dia bawak ole-ole yang best balik ke malaysia...hehe
EdaManAli said…
@Nurul Ulfa
ntah, ank2 xde laa sebut2 @ panggil2 ayah dia. agaknye sbb ari tu dah bgtau ayah nk g keje...
ibu said…
hai eda.. husband pi London ye.. aku pun penah alami benda ni. dulu husband aku pi Moscow. 2 minggu. huhu.. memang sedih n rindu sgt2 kan.. seksa betui tunggu dia blk. byk2 bersabarlah.
Unknown said…
oo..husband ade london!!xpe xpee..
bawak balik adiah banyak2!!hehehehhe
EdaManAli said…
@mama rifQy
dh blk pon mama rifqy...amboi rifqy skrg, giat meniarap ye...
mamarifqy said…
ooo..da balik!mesti mood hepi =)

sGt la aktif niarap..kadang2 penat tgk die..
sbb die penat..die merengek..huhuhuh
Imma said…
Yeaayy...!!1 dah jumpa balik blog ida..tp address dah lain skek erk..huhu..

xper laa..ehh ida..jom tlg iklankan blogshop ima nii boleh.. :-) TQ TQ

http://babycool-one-stop.blogspot.com/
hye,ade award for u.nty amek dkat my blog k?hee :D

Popular Posts