Sedih

Uhhuuu...blog lame dh hilang...

Aku dh kehilangan salah satu benda kesayangan aku dlm virtual world nih iaitu blog aku. iye, dah hilang...xcaya, cuba click nih. xde kan. bkn aku yg sendiri delete, xkn...sesekali xkn...mcm mane buleh hilang??? bace nih.

sejak dari 2007 aku b'blogging. w/pon xramai sgt follower, tp mungkin aku dh ade silent reader...mungkinkah??? tp skrg aku dh jd freshie...kene start blk, cr blk p'baca2 ku yg setia. aku xkisah psl tuh, yg penting aku dpt connect ngn blog mmber2...

so, la ni aku cuba hasilkan blog yg hampir same dgn yg telah 'pergi' itu. cuba, cuba OK. tp content dh kurang, bkn kurang mmg dh xde. aku cuba ingat blk & search blog kwn2 yg aku slalu visit, jgk blog2 lain yg aku rajin duk mengadap. pastu collect links sume blog tuh, buh kt blog aku. nape google siksa life aku mcm ni??!!! ni je satu tmpt utk aku habiskan mase free aku tanpa m'abaikan family & rumahtangga(anda pasti???), selain Facebooking...tmpt m'curah ilham, tmpt luahan perasaan, tmpt share photos aku jugeee...uhhuuuu...aku sgt sedih dgn kehilangan ini...pulangkan...pulangkan...

- THE END -

"The best is yet to be"

Comments

Kujie said…
jgn takut kehilangan kalau berani utk memiliki

kak jie pun pernah hilang 5 blog!

Popular Posts