What's new?

Ade a few bnde yg masih br...

8hb lps kete ni smpai ke tgn kami. Kereta p'tama yg btol2 kami beli sndiri. Kenari tu beli drp abg ipar aku. xde ape2 procedure, cuma deposit & smbung byr. Bile dh abih byr tukar nama pemilik. tu je. Kenari still OK, cuma air cond dh kureng, nak2 time jam, air cond pn akan jam. siksa laa sikit. Bile ujan kt lua, kt dlm pn ujan jgk. kt pintu sblh kiri. tu psl kami cr kete br ni. Impian aku nk Mitsubishi Grandis, tp Grand Livina je yg mmpu. ni pn dh b'syukur yg amat sgt. harap2 installment nnt smooth je...lps ni focus pd rumah kami yg bakal siap plak. harap2 murah lg rezeki kami...

Last Saturday En. Noor fadzli dpt 2 anugerah. Anugerah Penghasilan Peribadi Teratas & Anugerah Penghasilan Agen Terbaik. En. suami saya seorang ejen Takaful Ikhlas ye sedara2 sekalian. Within 3 years dia b'komitmen secara full time dlm Takaful Ikhlas ni, mmg progress dia amat m'banggakan. Alhamdulillah...rezeki sentiasa ada utk kami ank-beranak...mmg dia xsangka dia dpt capai tahap ni. kate dia, dia blom capai lg target dia dlm karier ni. semoga dia terus maju lg, tu je doa aku...

Ni plak br dimiliki smlm. pd mase org duk sibuk2 b'blacberry, aku cuma b'nokia 7230 je. cukup laa utk aku. tu pn aku rase dh canggih enough dh utk aku. cukup bleh call, sms, snap photo...tu je. yg lain2 xperlu. tp kalo nnt nk online kt kg, hset ni bleh jd modem. canggih laa tu kire...hehehee...ni pn lame btol aku dok PK nk beli ke x. kene beli jgk sbb Sony Ericsson dh jatuh dlm baldi air last week. kurang siuman dh hset tu...

ni plak wajah ank2 aku yg latest...jom enjoy these pictures...


riadah depan umah lps beli hset...

Tu je...

-THE END-

"The Best is yet to be"

Comments

jie @ azie said…
wow eda, ada baby baru.. warna putih lagi. i likeeeee
dah beli mpv ni kena la tambah baby lagi, hehehe ;p
EdaManAli said…
jie...rehat laa dulu...

bg bdk2 ni bsr skit. ni pn ari2 pening palle...
kaklong nuzula said…
wah grand livina.. tumpang gembira dgn rezeki kawan2.. byk jer nak tahu update dr ida.. hehe.. anak2 pun dah makin membesar tu n makin comel..

p/s: yg parents ore punya warna itam..
ratu hatiku said…
Alhadulillah...bila nak test kete baru dtg jb?hehehe!!!
sy tok cekak doh nk jale jauh..balik kg aritu pon sakit pingge...
EdaManAli said…
hehehe...alhamdulillah...syukur sgt2...xlame lg ida jd mcm k.long laa...
ita, bile due?? xtau lg bile nk g JB. nnt laa, ade kelapangn buleh laa...tgk aqil N adiknye...
salam..
semua baru.. yeah! suka!!

Al-Fatihah bt arwah ayah.. Amin.

Popular Posts