Big Decission

Last week, setelah lame b'fikir, akhirnye 1 keputusan yg agak besar dlm idup telah aku tetapkn...demi utk mase depan aku & keluarga, aku nekad. mcm2 perasaan timbul setelah keputusan itu dibuat, sedih, lega, risau...semua b'campur-baur. tp yg paling kuat m'belenggu ialah perasaan takut, takut jika jalan ini bkn jalan yg betul utk aku, takut jika tmpt itu tidak sesuai utk aku, takut jika lbih byk kepayahan yg akan timbul. aku cuma redha dan terus tawakkal, tawakkal dan tawakkal...kite hya merancang, Allah jua yg menentukan.

Doakan yg baik2 saja utk aku...

-THE END-

"The Best is yet to be"

Comments

Agoogoo said…
tukar keje ke?
huhu..
♥ Mrs. C ♥ said…
mudah2an baik2 aja hendak nye yea...

Bila la pulak my turn nk tukar keje nih.. huhuhu.. kena tunggu thn dpn...
jie @ azie said…
tukar kerja ke eda? kerja kt mana skrg?? insyaAllah, apa yg eda buat tu betul..

Popular Posts