RAMADHAN

esk dan ari2 seterusnye b'mula laa puasa & gnjaran sebsr2 gnjaran akn diberikn utk setiap amalan yg baik...segala2nya baik di bulan ini. jgnlaa aku m'sia2kn bulan mulia ni. Allah bg peluang aku idup utk kecapi Ramadhan kali ini...syukur Alhamdulillah...

Ramadhan kali ni msti lbh baik dr yg sblmnye...mesti!!! aku akn b'doa utk hidup yg lbih baik & b'makna. itu azam aku...

ape azam korang???

SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA DAN IBADAH2 LAIN DI BULAN YG MULIA INI...

this is the fastest card that i can made

ampun salah silap halal mkn minum ek...


-THE END-

"The Best is yet to be"

Comments

suriummah said…
Selamat melangkah ke madrasah agung yang penuh barakah..
jie @ azie said…
selamat berpuasa eda n family
ummu said…
salam eda,
azam saya,semoga dapat menjalani ibdah puasa dengan baik...dan larat berpuasa dari mula terbit fajar hingga terbenam matahari.

Popular Posts