Pembongkaran

wah wah...mcm ape je tajuk...(the reveal)
well ini lah dia, transformasinye...transformasi blog layout aku. ammacam, OK x?...kontra sgt b'bnding yg lps, sbb layout kali ni m'berikn cahaya yg cukup terang utk reader...hehehe...

Kenapa aku tukar blog layout?
ade yg komplen, layout lps gelap amat...xceria...
aku pn dh boring ngn layout yg lama

Kenapa aku pilih theme ni?
sebabnya ceria skit...w/pn ala2 childish gitu...umur makin dewasa tp jiwa still lg keanak2kn lebih2 lg bile ade ank2 yg kecik2 lg ni...

Kenapa tukar blog title?
w/pn tajuk dh tukar, tp isinya ttp same mcm dulu. 1stly, sbb theme dh b'ubah. normally aku akn bg title ikut title background picture...(kain ank2 yg t'sidai kt ampaian tu kn keje mommy...so, suite laa ngn title tu). dulu kalo masih ingt lg, gmba whale kt blog title, sesuaila diberi title Journey of My Life (whale yg in journey la kunun...) lgpn setelah dikaji & dianalisa, blog aku ni byk b'kisar tentang p'kembangan ank2 aku. sharing yg aku dh post pn byk yg b'kaitn dgn parenthood, family, etc. so, aku rase mmg suitable laa tajuk tu...

Apa plak komen korang?
sila ke poll di side bar, utk m'buat penilaian OK...nk tgglkn komen pn bleh, sgt dialu2kn...

arrgghhh ngntuk sudah...:yawn: aisyah susah sgt nk tdo mlm ni. asyik t'jge je...t'gndala keje m'blog. mcm xmerestui je...iman pn blom tdo lg tu, psl br je t'jge...huhuhu...kul brape plak dia nk lena...En. Noor Fadzli dh lena pn, mengalahkn ank2...letih sgt keje katenye...& aku?? byk keje menanti, selagi t'daya bukak mata, aku teruskn keje2 aku...

-THE END-


"The Best is yet to be"

Comments

♥ Mrs. C ♥ said…
cantek cantek, comei, esp gambar baju kat ampaian atas tu.. hehehe...
Nurul Ulfa said…
wah...rajinnye tukar layout...lawa (^_^)

Popular Posts