Weekend ini & waktu dulu...

Mmm...weekend ini, hampir b'lalu. tggl brape minit je lg. (isnin yg cuti ni pn kire weekend gak laa...)time ni br dpt bkk PC, bile ank2 dh tdo, menulis blog ni...w/pn mata dh ngntuk & aku s'patutnye dh tdo. eskkn keje. monday blues...e'eh...tuesday blues...

weekend ini...aku spend 3 days off ni kt umah kak e, kt saujana utama. kak e g bandung, tp aku g jgk umah dia psl ummi abh aku ade sane...kene jge haziq...spjg weekend aku online je. tp xsmpt jgk nk update blog psl sibuk wak blog course kt adik2 & kakak aku...heheheh...sbnrnye aku laa yg tolong m'indahkn blog layout diorg. jd diorg pya blog admin...

siang td aku g tangkak ngn kakak aku. g anta adik aku wawa, matrik kt sane. s'patutnye aku n husb b'tanggungjwb anta dia blk. dia dh pesan awl2 lg belikn tiket utk dia blk sane. aku pn mntk laa tolong husb aku g beli, tp dia gagal utk menunaikn p'mntaan aku sehingga menyebabkn tiket ke tangkak habis dijual & aku pn mcm xleh nk terima alasan dia. very up set laa & kecik ati...(xpe laa...nk wat mcm mane kn...). so, aku mntk laa k.ngh tolong antakn...aku ikut laa skali, sbb aku xpatut lpskn tggungjwb tu kt k.ngh sorang kn...at least aku jd peneman dia pn xpe, psl k.ngh akn drive sndiri ngn kelisa dia. abg ipar aku outstation kt PD sejak smlm...aku t'pksa tgglkn aisyah kt ummi. bwk iman je...so, b'angkat laa kami ke tangkak. p'jlnn fun jgk laa w/pn ujan spjg jln...dh lame aku xjln2 ngn adikbradik aku tnpa husb kami skali. seronok jgk...

lps anta wawa, tggal laa kami b'4 je dlm kete. tetiba t'ingt mase dulu2, mase k.ngh br beli kelisa dia tu. aku laa org p'tama yg jd penumpang kete tu. mase tu aku tgh praktikal kt PNS KL & k.ngh blom transfer ke Putrajaya lg, opis dia time tu kt Jln. Sultan Ismail. ari2 g keje b'dua ngn k.ngh. ke mane2 pn b'dua ngn kelisa. blk kg nun jauh di trg pn ngn dia je...tp ptg td kami b'dua lg, kt seat dpn laa mcm dulu2...cuma skrg ank2 kami ade b'same kt seat blakang...dgn riangnye main2 kt blakang...rapatnye bdk dua org ni...skali skala iman mengacau kak aizara nye...makin naughty laa iman ni...mmm...rase cam rndu saat dulu2...saat b'same adikbradik mase sumenye blom b'keluaga lg...sronok sgt time tu, setiap mase happy je...skali skala kene spend mase ngn adikbradik je, tnpa husb masing2...msti best jgk kn...mmm...ape aku melalut ni...nk tdo aa...ngntuk dh...

a few gmba iman ngn aizara kt hostel cik wa. 1. iman ngn teddy bear...kwn cik wa. 2. iman ngn aizara usik2 brg rumet cik wa..."org pya tuh!.." 3. iman ngn teddy bear lg... 4. alamak bateri camera dh nk abis...

Salam takziah buat En. Fajar yg b'ada jauh di Glassgow atas pemergian ankanda t'cinta, Amir Yusof yg b'usia 9 bln. w/pn tidak saling mengenali, tp aku cukup sedih dgn berita ini setelah sekian lama mengikuti blog En. Fajar tentang kisah ketabahan mereka sekluaga. m'jga ank ini yg m'derita dgn sejenis penyakit sejak lahir lg. Semoga Allah cucuri rahmat ke atas roh Amir Yusof...Amin...

-THE END-

"The Best is yet to be"

Comments

CoNniE said…
mmg sonok kan dpt spend time dgn adik bradik, kwn2 lama pon same jgk...

Popular Posts