Salam 'Idulfitri & Maaf Zahir Batin

kad raya utk korang sume...

Pejam celik, pejam celik dh nk abis posa. Skejapnye mase b’lalu. Well, spt yg ditunggu2, ari ni tiba jgk. Aku akn b’angkat pulang ke kg halaman nun jauh di Besut sblm sahur karang. Kirenye kami plan nk sahur kt mane2 laa, on de way to our kg. Xsabar rase…kul 3 ptg ni En. Noor Fadzli kene g amik adik aku yg matrik kt tangkak tu, dia turun kt stesen bas s.alam. kul 4.45 ptg plak kene jemput aku kt opis. Kul 9 lbh mlm karang adik aku yg kt STF, JB palk akn smpai kt stesen bas yg same. Kirenye ari ni En. Noor Fadzli wat keje amal laa, jd ‘prebek sapu’ bak kate org kg aku…heheh…bkn org lain jgk abg, adik2 ipar abg jgk…heheh…lps dh angkut sume, kami akn b’tolak ke kajang plak…umah kakak aku k.ngh. dia dijangka tiba ke tanah air dr UK jam 5.30 ptg ni ngn anknye Aizara. Ude akn g jemput k.ngh ngn a.azran. mmm…xsabar rasenye nk jmpe diorg…rindu gilerrrr…dh b’bakul2 dh rindu kt diorg ni. K.lang pon akn ke umah k.ngh jgk mlm ni b’sama familynye & 2 org adik lelaki kami yg skolah kt sni. So, kami akn b’tolak b’ramai2 laa dr kajang…arapnye sume selamat & b’jalan lancar…jgn laa ade sebarang masalah. Ya Allah, lindungilah kami dari sebarang bencana, selamatkanlah kami di perjalanan nanti, selamat pergi & selamat kembali…

Di kesempatan ini, aku nk ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA ‘IDULFITRI kpd seluruh muslimin & muslimat, maaf zahir & batin andainye ade t’salah kata, t’silap tulis kt blog ni…halalkan semuanya. Semoga di hari raya kali ini kita semua akn m’dapat redha & rahmah dari Ilahi…

-THE END-

Comments

Popular Posts