Dinner MCTL yg lalu

Mmm...cite ni dh basi sbnrnye...sbb xde peluang nk cite. However, aku still nk cite w/pon dh basi...30 April lps, tlh b'langsung Dinner MCTL kt Holiday Inn Glenmarie. aku lah staff yg paling lmbat smpai, org sume dh duduk, acara pon dh b'langsung, director dh bg opening speech...aku ngn En. Noor Fadzli t'kedek2 jln ke meja kami. aku pakai biase je that nite. It was orite je, xde laa grand sgt. tp door give nya OK, dpt 2 bijik kerongsang dlm 2 kotak kaca yg cantik, pastu dpt 2 kotak sarung kotak tisu, pon cantik jgk. nasib baik jemput Ifa Radziah, dgn gayanya yg ala2 gedik & celotehnya yg non-stop tu, t'hibur gak laa...kalo x, boring dgr band bdk2 sekolah mane ntah(ank buah kristal kot) yg OK-OK jelaa tu. tp yg xbestnye Ifa Radziah ni ske ajak org b'gelek...eee...xkire sape...aku pon cpt2 srh En. Noor Fadzli duk lua...so, smpai abih p'sembahan Ifa Radziah dia kt lua. xpe laa, dia pon takut dipaksa b'gelek kt atas stage. yg paling xpuas ati MC laa, xbest langsung!!! spoil sungguh! mknn plak kureng, xde yg best pon...mmm...sape laa yg organize dinner ni. tp terime kasih jgk laa sbb uol dh work so hard to make it happen kn. thn ni aku dpt lucky draw, yg ke brape ntah, 19 kot...dpt juicer...OK laa. bnde yg blom ade kt umah. lps ni bleh laa wat juice, kate En. Noor Fadzli...tp smpai skrg bnde tu dlm bilik stor...blom pakai lg pon...

ngn k.fida & k.anna

wif En. Noor Fadzli

Door gift

Ifa Radziah tgh entertain...

ngn 'not really' my boss

my lucky draw gift...eikk...apsal gmba ni belang2 nih, camera aku nk rosak dh ke?? huhuhu...


-THE END-

Comments

Popular Posts