Headache...oo...headache

Apsal laa aku slalu sakit kpala?

- kerana kene tmbah power ka? (aku p'rabun)
- migrain mcm dulu ka?
- contact lense kering ka?
- xcukup tido ka?
- lama sgt ngadap komputer, mata aku dh letih ka?
- angin naik ke kepala ka?
- ka pening, bila 'diorang' nk puas ati ngn kheja aku? (bkn aku xbaguih, tp depa ni tabiat suka komplen kheja org...pening kepala. sat2 suh tuka, yg tu suh tuka, yg ni suh tuka. apa kata hang pa pi wat sndiri, agak2 sng ka payah!!!)
- ka sakit kepala bila jiran sblh asyik suh aku exercise? paksa ka encourage? (gemuk sgt ka aku ni? dh rupa raksasa b'lemak ka? bkn xnk, tp xckup 24 jam sehari...blk kheja ank dh menanti, dapur melambai2, kain sebakul xb'lipat...lagu mana?! nk rehat pn xdan...)

tolong laa sesapa jawab...aduh, sakit nyaaa...

- THE END -

Comments

Popular Posts